“Šodien Attīstībai/Par pakļāvās “Saskaņas” un lašoristu* spiedienam un uz nedēļu apturēja Vispārējās izglītības likuma grozījumu tālāku virzību. Grozījumi paredz, ka turpmāk visos pašvaldību bērnudārzos jābūt nodrošinātai programmai valsts valodā. Grozījumus iesniedza “Nacionālā apvienība” un atbalstīja atbildīgā Saeimas komisija”, ziņo NA priekšsēdētājs Raivis Dzintars.

“Šobrīd virkne bērnudārzu nodrošina tikai tā saukto mazākumtautību programmu, līdz ar to latviešu ģimenēm jāgaida garās rindās, jāved bērni uz citu dārziņu tālu no dzīvesvietas vai jāsūta bērni uz pirmsskolas programmu krievu valodā.

Lašoristi jau vairākas izglītības komisijas sēdes pārvērtuši šovā, sēdē organizējot cilvēkus, kas uzstājas ar prokrieviski agresīvām un aizskarošām runām, filmē viens otru un komisijas deputātus, un citos veidos mēģina izgāzt likuma grozījumu pieņemšanu.

Kauns skatīties, kā daļa latviešu politiķu un ierēdņu nodur acis, mentāli savelkas čokuriņā un slīd zem galda. Ja līdz šim priekšlikumu stabili atbalstīja Saeimas deputātu vairākums, tagad vismaz “Attīstībai/Par” sāk veco dziesmu par “cilvēku nenaidošanu” vai “etnisko nepolarizēšanu”. Pastāv bažas, ka šis sakāvnieciskuma vīruss var izplatīties arī uz citām partijām.

Darīsim visu, lai šos likuma grozījumus tomēr pieņemtu un informēšu par to, kā jautājums virzās uz priekšu.”

* lašoristi – politiskas ievirzes prokrieviskas organizācijas Lašor pārstāvji, kas iestājas pret skolu pāreju uz mācībām valsts valodā.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Tev varētu patikt arī

Jauna pašvaldību karte jeb administratīvi teritoriālā reforma

Atainotā karte ilustrē prognozi, kā varētu izskatīties Latvijas pašvaldību robežas pēc administratīvi…

Kāds būtu taisnīgs nekustamā īpašuma nodoklis?

Nodokļu reformas laikā nekustamā īpašuma nodoklis netika reformēts, tomēr nedz tā aprēķināšana,…

Kādi nodokļi gaidāmi?

Pirms pāris gadiem veiktās nodokļu reformas mērķi bija Latvijas iedzīvotāju drošība un…

Pātaga bez burkāna augstākajā izglītībā

Kvalitatīva augstākā izglītība ir kā laime – to ir grūti izmērīt, bet…